Menyu
Pulsuz
Qeydiyyat
Ev  /  Ovulyasiya Texnologiya / Kompüterlər / Qurğuşun nəsil: LPgenerator-dan ətraflı təlimat. Maksimum qurğuşun yaratma problemlərini minimum xərclə həll edəcək bir xidmət varmı? Effektiv qurğuşun istehsalı üçün nə tələb olunur

Aparıcı nəsil: LPgenerator-dan ətraflı təlimat. Maksimum qurğuşun yaratma problemlərini minimum xərclə həll edəcək bir xidmət varmı? Effektiv qurğuşun istehsalı üçün nə tələb olunur

Yəqin ki, aparıcılar, aparıcı forması, aparıcı ixtisası kimi anlayışları tez-tez eşidirsiniz və bəlkə də onların tam olaraq nə demək olduğu barədə qeyri-müəyyən bir təsəvvürünüz var. Bəs onlardan inamla istifadə etməyə başlasanız nə olacaq?

Bu gün sizə ərizə yaratma prosesi haqqında hər şeyi danışacağıq. Bu, biznesini təkcə onlayn deyil, həm də oflayn mühitdə idarə edən hər kəs üçün məcburi bilikdir. Sona qədər oxuyun!

Qurğuşun yaratma vasitələri

Aparıcı nəsil (ingilis dilindən aparıcı nəsil) verilənlər bazası yaratmaq prosesidir potensial müştərilər, müxtəlif onlayn marketinq vasitələrindən istifadə edərək aparıcılar (əlaqələr). Liderlərə sahib olmaq, onlarla düzgün əlaqə saxlasanız, gələcək satışlara zəmanət verir.

Siyahı çox genişdir, müştəriləri cəlb etməyin fərdi yolları əsasında tapıla bilər; fərdi xüsusiyyətlər biznes. Aşağıda həqiqətən işləyənləri təklif edəcəyik. Bunu cəhd edin və özünüz baxın.

Oflayn üsullar

1. Telemarketinq. Potensial müştəri bazanıza zəng etmək həmişə satışları artırmaq üçün məşhur bir vasitə olmuşdur. Bu prosesi daha səmərəli etmək istəyirsinizsə, ilk növbədə ehtiyaclarınızı müəyyənləşdirin hədəf auditoriyası. Bu gün, gedən telemarketinq yalnız zənglərə hazırlaşdığınız halda işləyir - xəttin digər ucundakı şəxsə nə təklif edəcəyinizi öyrənərək.

2. Görüşlərin, təqdimatların, sərgilərin təşkili, ictimai çıxış aparıcıları cəlb etməkdə əla köməkçilərdir. Bir çox istifadəçi üçün bu, markanın etibar edilə biləcəyinin göstəricisidir. Əgər işlər yaxşı gedirsə, məsələn, qonaq platformalarında ekspert rəylərini dərc etməklə aparıcı nəsil üçün “rəy lideri” rolundan istifadə edə bilərsiniz.

Birbaşa marketinq

1. E-poçt bülletenləri. Soyuq bazalar vasitəsilə müştəriləri cəlb etmək, bəlkə də soyuq zəngdən daha çətindir. Əksər istifadəçilər bu cür e-poçtları Spam qovluğuna göndərirlər, əgər o, avtomatik olaraq orada bitmir. Buna görə də, məktubun maraqlı mətnini tərtib edərkən, mövzunu və əlbəttə ki, veb saytınıza və ya açılış səhifənizə keçidi göstərərək, müntəzəm olaraq məktublar göndərməyə çalışın (lakin hər gün deyil).

2. SMS marketinqi. "Soyuq çağırış" prinsipi ilə işləyir. Ehtiyacları müəyyən edin, alıcını maraqlandırmağa çalışın və spam göndərməyin.

Məzmun marketinqi

1. Yaradın maraqlı seçimlər, istifadəçinin əlaqə məlumatı müqabilində onları almağı təklif edir. Avstraliya şirkətlərindən biri Quoteroller bu üsuldan istifadə edib. Onların SEO kataloqu təxminən 1000 ziyarət yaradırdı, lakin heç bir aparıcı yox idi. Onlar e-poçtlarını tələb edən bir forma əlavə etdilər və gündə təxminən 5 potensial müştəri almağa başladılar. Və bu verilənlər bazası artıq “soyuq” göndərişlər üçün deyil.

2. Videolar çoxlu proqramlar gətirə bilər. Bir sıra tədqiqatlar göstərdi ki, istifadəçilərin 60%-dən çoxu özlərini vizual öyrənən hesab edirlər. Bu o deməkdir ki, onlar informasiyanın vizual təqdimatına üstünlük verirlər. Bundan kapitallaşdırmaqla, nəinki daha çox potensial əldə etmək, həm də onları real alıcıya çevirmək şansınız var. Sadəcə videonu çox uzatmayın!

3. Qonaq yazıları da kifayət qədər potensial potensial yaradır. Bununla belə, yalnız böyük, etibarlı saytlarda dərc etməyin mənası var, yəni pis məzmun istisna edilməlidir. Yaradın maraqlı paylaşımlar işinizin mövzusunda və keçərkən xidmətlərinizi qeyd edin - bu işləyir.

1. Çalışın görünüş"Şirkət haqqında" bölməsi. Aydındır ki, CTA-nın yerləşdirilməsi ana səhifədə ən uyğundur, lakin bu element brend hekayəsi bölməsində də yerləşdirilə bilər. Başlığa dəyər təklifi daxil edin və onu bloklara ayıraraq özünüz haqqında maraqlı bir mətn yazın. Bu, ziyarətçinizi aparıcı formanı doldurmağa təşviq edəcək.

2. Hələ blog yazmırsınız? Başlamaq vaxtıdır! Bu, inbound marketinqin aşkar həqiqətlərindən biridir. Hər kəs bloqun effektiv potensial yaratma vasitəsi olduğunu bilir, lakin ondan az sayda şirkət istifadə edir. Geridə qalmayın, ardıcıl və maraqlı məzmun planı yaradın, bir və ya iki yazıçı işə götürün və müntəzəm olaraq məqalələr dərc edin. Ancaq bloqunuza trafik cəlb etdikdən sonra da işiniz bitmir. Oxucuları hər postdan sonra potensial müştərilərin satış hunisini yüksəltməsinə köməklik göstərməyə dəvət edin. Yazılarla maraqlanan oxucu da bülletenə abunə olacaq.

3. “Həmişəyaşıl” məzmunu yaradın. Bu ad daimi aktuallığına görə yüksək mövqelər tutan bir material növünə verildi. Bir qayda olaraq, bunlar yüksək ixtisaslaşmış və "dərin" məqalələrdir. Düzgün seçim mövzular uğurun açarıdır.

Marketoloq David Cheng "həmişəyaşıl" məzmunun istiqamətini müəyyən etmək üçün aşağıdakı üsulları təklif edir - mövcud məqalələri təhlil edin, ən populyar və şərh edilənləri müəyyənləşdirin, onları yeniləyin və fəaliyyətə çağırışlar əlavə edin.

Ən çox biri təsirli yollar aparıcıları cəlb etmək - açılış səhifəsi. Bu, sizin unikal olduğunuz səhifədir ticarət təklifi, lakin digər marketinq və biznes məqsədləri üçün istifadə edilə bilər.

Yüksək keyfiyyətli bir səhifəli veb saytın əsas komponentləri:

  • təklif unikal və cəlbedici olmalıdır, bütün bir səhifəlik veb saytın effektivliyi bundan asılıdır;
  • aparıcı forması - onu doldurmaqla istehlakçı təklifə çıxış əldə edir və şirkət gələcək ünsiyyət üçün əlaqə əldə edir;
  • CTA - fəaliyyətə çağırış - adətən dəvət mətni olan bir düymədir.

Aşağıda bütün komponentlərin istifadə olunduğu LPgenerator səhifəsi var:

Sosial platformalar vasitəsilə aparıcı nəsil aşkar üsullardan biridir. İstifadə sosial media, həqiqətən abunəçi bazanızı eksponent olaraq genişləndirə bilərsiniz. Hədəf auditoriyanızın nəzəri olaraq mövcud olduğu platformanı seçin.

RuNet-də ən populyar sosial şəbəkələrdə aşağıdakı infoqrafikadan istifadə edə bilərsiniz.

Aparıcı ixtisası

Beləliklə, indi aparıcı generasiya anlayışını və onun əsas alətlərini başa düşdükdən sonra aparıcı xal hesabının nə olduğunu öyrənməyin vaxtı gəldi? Bir sözlə, bu göstərici sövdələşmənin yekun mərhələsinə keçmək üçün aparıcının hazırlıq səviyyəsini müəyyən etməyə kömək edir.

Çox vaxt ixtisas aparıcı məlumatların necə əldə olunduğundan asılıdır. Aşağıda sizin üçün bəzi nümunələri sadaladıq:

1. İş axtarışı saytında liderlik edin

Ən populyar iş axtarışı xidmətləri (HeadHunter və ya SuperJob) əlaqə məlumatlarını, iş təcrübəsini və şəxsi keyfiyyətləri göstərən ətraflı CV-ni doldurmağı təklif edir. Orada qeydiyyatdan keçmiş istifadəçi vakansiyaları almaqda çox maraqlıdır və xəbər bülleteni almağa hazırdır.

2. Endirim kuponunu endirən lider

Endirim kuponu müqabilində əlaqəsini tərk edən istehlakçı özü haqqında kiçik məlumat versə də, hələ də şirkətin təklifi ilə maraqlanır. Belə bir xidmətin marketoloqları müəyyən bir ziyarətçinin hansı xidmətlər üçün kupon sifariş etməsindən asılı olaraq aparıcı bazanı bölə və ona müvafiq məlumatları təklif edə bilər.

3. Pulsuz məzmun alan aparıcı

Pulsuz məzmun müqabilində kontaktlarını tərk edən istifadəçi çox vaxt birbaşa deyil potensial istehlakçı mallarınız və xidmətləriniz. Bəlkə də qarşılıqlı əlaqəniz materialların qəbulu ilə başa çatacaq. Maraqsız auditoriyanı, məsələn, vebinarlar keçirməklə kənarlaşdırın və həqiqətən ehtiyacınız olan aparıcıları seçin.

Aparıcı ixtisas, daha çox qarşılıqlı əlaqə qurmağın və əlaqəni həqiqi müştəriyə "böyütməyin" lazım olub olmadığını və ya maddi və vaxt xərclərinə dəymədiyini anlamağa imkan verir.

Tələb olunan Metriklər

Hər bir marketoloq bilir ki, aparıcı optimallaşdırma və digər göstəriciləri izləmədən keyfiyyətli aparıcı yaratma səylərini davam etdirmək çətindir.

İzləmək üçün bir neçə göstərici var:

  • gəlirlilik;
  • e-poçtlarda klik nisbəti;
  • satış hunisindəki potensial müştərilərin sayı;
  • qurğuşun qiyməti;
  • orta əməliyyat qiyməti;
  • çevrilmiş potensial müştərilərin sayı;
  • əməliyyat etməyə hazır olan potensial müştərilərin ümumi sayına nisbəti;
  • açılış səhifəsində fəaliyyət;
  • nağd investisiyanın qaytarılması.

99% işləyən aşağıdakı modeli təklif edirik:

Gəlin izah edək. Müəyyən bir təklif və unikal satış təklifi var - istifadəçiyə nə satırsınız. Müxtəlif üsullar və aparıcı idarəetmə vasitəsilə təklif satışa çevrilir.

Bu modeldə diaqramı ağırlaşdıran və tətbiqlərə mane olan əlavə seqmentlər yoxdur.

Aparıcı idarəetmə haqqında bir az daha çox. Aşağıdakı prosesi təklif edirik:

  • aparıcıların növbəti səviyyəyə keçməyə hazır olduqlarına görə qiymətləndirilməsi;
  • növbəti fəaliyyətə hələ hazır olmayan aparıcıların yetişdirilməsi;
  • nəticələrin qiymətləndirilməsi.

Qeyri-ixtisaslı müştəriləri satışa yönləndirməklə vaxt itirməyin; bu, marketoloqların yarıdan çoxunun etdiyi səhvdir (xüsusilə B2B-də işləyirsinizsə). Yalnız 27% sonra yetişəcək, qalanını itirəcəksiniz.

Nəticə əvəzinə

Qurğuşun yaradılması "təsadüfi" edilə bilməz - bu heç bir nəticə verməyəcək.

Müştəri axınının təşkilində köməyə ehtiyacınız varsa, LPgenerator Digital mütəxəssisləri sizə kömək etməkdən, xidmətlərimizi yoxlamaqdan və məsləhət üçün sorğu buraxmaqdan məmnun olacaqlar.

Günortanız xeyir, dostlar! Evgeni Tridchikov əlaqədədir və bu gün mən qurğuşun nəslinin nə olduğu və necə işlədiyi barədə danışacağam. Əsas sxemlər və yanaşmalar haqqında danışaq, mövcud təklifləri nəzərdən keçirək və işlərimiz haqqında bir neçə kəlmə.

Qurğuşun nəsli nədir?

Aparıcı sözünün tərifindən başlamağa dəyər.

Qurğuşun bizə gələn jarqondur İngilis dili. Aparıcı cəhd deməkdir. Bir şəxsin malların/xidmətlərin tədarükçüsü ilə əlaqə saxlamaq cəhdi. Aydınlıq üçün nəzərdən keçirək:

Sadə bir aparıcı nümunə. Bir şəxs veb saytına baş çəkir (bu, satış hunisindəki "Kliklər" səviyyəsidir), zəng etmək qərarına gəlir (bu "Aparıcı" səviyyədir), menecer şəxsi ofisə dəvət edir və müqaviləni bağlayır ("Əqdlər" “səviyyəsi). Sadələşdirilmiş huni, aparıcının nə olduğu barədə fikir verir.

Beləliklə, aparıcılar sizinlə əlaqə saxlayan insanlardır. Generatorun nə olduğundan (bir vebsayt, bir VKontakte qrupu və ya başqa bir şey) asılı olaraq aparıcı ola bilər: veb saytdan bir proqram, veb saytında onlayn söhbət, birbaşa telefon zəngi və s.

Düşünürəm ki, siz aparıcıların nə olduğunu başa düşürsünüz. Bunlar üzərində işləmək lazım olan cəhdlərdir. Hər səviyyənin özünəməxsus çevrilməsi var: kliklərdən potensial müştərilərə, aparıcılardan ofis dəvətlərinə, dəvətlilərdən sövdələşmələrə, sövdələşmələrdən yuxarı satışlara, təkrar sövdələşmələrə və s.

Onlayn aparıcı nəsil

Beləliklə, aparıcı generasiya potensial müştərilərin tapılması prosesidir. Leadgen haqqında danışarkən əlaqəni nəzərdə tuturuq: telefon nömrəsi, e-poçt, Skype. Onunla ünsiyyət qura və müqavilə bağlaya biləcəyiniz bir insanın əlaqəsi.

Daha sadələşdirilmiş formada bu, hər səviyyə üçün nömrələri olan cədvələ bənzəyir. Ümumiyyətlə, biznes belə görünür - rəqəmsal model, burada sütunlardakı nömrələr kliklər, insanların əlaqələri və əməliyyatlarıdır.

Sadələşdirilmiş qurğuşun generasiya sxemi

Ən ümumi mənada, biznes proqramlarının nəslini Biznes Gənclərindən Petr Osipov və Mixail Daşkiev mükəmməl şəkildə təmsil edir. Onlar sizə biznesin nə olduğunu deyirlər: dairə, kvadrat və düzbucaqlı :)

Generator yaradın, potensial müştərilər yaradın, sövdələşmələr bağlayın.

Çox sadə və sərfəli model. Beləliklə, siz sorğular (aparıcı) yarada bilərsiniz müxtəlif yollarla. Burada yalnız bir neçə variant var:

  • pulsuz elanlar lövhəsi (işlənmiş avtomobillər yalnız bu şəkildə satılır) - burada aparıcılar birbaşa zənglər şəklində olacaq;
  • veb sayt + reklam - burada aparıcılar poçtla müraciətlər, onlayn çatda yazışmalar, birbaşa zənglər şəklində olacaq;
  • verilənlər bazasına SMS paylanması;
  • e-poçt xəbər bülleteniəsasla;
  • -a trafik çəkmək mobil proqram və s.

Ən populyar aparıcı generasiya sxemi açılış səhifəsinin + birləşməsidir kontekstli reklam. Satış üçün uyğunlaşdırılmış satış səhifəsi yaradılır və çoxlu trafiklə doludur. Trafik tamamilə fərqli mənbələrdən gələ bilər. Sadəcə ən çox sürətli seçim- kontekstli reklam.

Burada eniş (sayt) generator, təklif kimi çıxış edir. Və trafik bir tamaşaçıdır. Biz təklifi auditoriya ilə qarşı-qarşıya gətiririk və nəticədə aparıcılar (istəklər) alırıq. Bu belədir, dostlar.

Aparıcı Nəsil Seçimləri

İndi biznesiniz üçün bunun mümkün olduğunu düşünürsünüz. Burada 2 iş modelini nəzərdən keçirirəm.

Xidmətlər kompleksi

Əksər şirkətlər və agentliklər qurğuşun istehsalı xidmətləri təklif edirlər aşağıdakı kimi. Bir veb sayt alırsınız, fərdiləşdirilmiş reklam mənbələri əldə edirsiniz və hər şey düzgün aparılırsa, potensial müştəriləri almağa başlayacaqsınız. Hər şey həqiqətən yaxşı aparılırsa, bir aparıcının sizə nə qədər başa gəldiyini başa düşəcəksiniz.

Beləliklə, siz bir sıra xidmətlər alırsınız və nəticədə sistemin sahibi olursunuz: generator (veb-sayt) + trafik (fərdi reklam) sizə proqramlar gətirir. Siz bir sıra xidmətlər alırsınız və bu onlayn marketinq alətləri sizin olur.

Rəqəmlərin alınması

İkinci seçim proqramları satın almaqdır. Yəni bir sıra xidmətlər üçün deyil, hər bir tətbiq üçün ayrıca ödəyirsiniz. Məsələn, 500 rubl üçün hüquqi mövzularda sizə rəhbərlik təklif edəcək bir mütəxəssis və ya şirkət tapa bilərsiniz. Əgər sizin üçün sərfəlidirsə, götürə bilərsiniz.

Beləliklə, bu seçimdə aparıcı əlaqə üçün ödəniş edirsiniz. Bu aparıcıların haradan gəldiyini bilməyəcəksiniz (yaxud sizə deyəcəklər, amma yalan danışacaqlar). Onlar sizə yalan danışa bilər ki, onlar yalnız bir nəfərə satılır. Veb saytınız və ya reklam vasitələriniz olmayacaq. Amma səndən asılıdır, səndən asılıdır...

Birləşdirilmiş variantı da qeyd edərdim. Bəzi agentliklər bir sıra xidmətlər satmaqla və müqavilədə müəyyən sayda aparıcılara zəmanət verməklə böyük məbləğdə sövdələşmələr bağlamağa nail olurlar. Deyəsən, veb sayt hazırlanacaq və aparıcılara zəmanət veriləcək - daha yaxşı nə ola bilər? 🙂

Liderləri haradan almaq olar?

Siz aparıcı nəsil agentliklərindən müəyyən bir iş üçün proqramlar ala bilərsiniz. Hər kəs deyil, bəlkə də kimsə işləyir və ya CPA modeli altında işləməyə razıdır.

Siz həmçinin ixtisaslaşdırılmış birjalarda potensial alıcılar ala bilərsiniz. Yaxşı, məsələn:

Mən onlarla işləməmişəm, ona görə də sizə heç bir məsləhət verə bilmərəm. Ancaq Google-da asanlıqla başqa birjaları tapa bilərsiniz.

Nəhayət, mənimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Biz potensial müştəriləri satmırıq, lakin "xidmət paketi" modeli üzərində işləyirik. Yuxarıda dediyim kimi, bu, agentliyin sizə rəhbərlik etdiyi bir seçimdir: satış veb-saytının yaradılması, trafikin idarə edilməsi, müraciətlərin işlənməsində məsləhət və yardım, müqavilədə öhdəliklərin müəyyən edilməsi. Bu seçim sizə uyğundursa, xoş gəlmisiniz.

Tezliklə blogda işlərin olduğu bir bölmə görünəcək, burada görülən işlər haqqında sizə ətraflı məlumat verəcəyəm. Bu arada siz bu səhifədə video icmallara, statistikanın skrinşotlarına, sorğuların skrinşotlarına burada baxa bilərsiniz: .

CV

Yəqin ki, məndə olan budur. İndi bunu bilirsiniz qorxulu söz“Aparıcı nəsil” əslində biznesə sorğu axını yaratmaq deməkdir. Bu müraciətlərin necə işlənəcəyi başqa sualdır. Hər hansı bir sualınız varsa, şərhlərdə yazmaqdan çekinmeyin!

Evgeni Tridchikov sizinlə idi və sizə maraqlı gündəlik həyat arzulayıram :)

şərhlər HyperComments tərəfindən dəstəklənir

Qurğuşun nəsli nədir və onun mahiyyəti nədir? Qurğuşun generasiyasının növləri və üsulları hansılardır? Hansı xidmətlər qurğuşun yaratma xidmətlərini təmin edir?

Salam, əziz oxucular! HeatherBeaver jurnalının müəllifi Aleksandr Berejnov yenidən sizinlədir. Bu gün sizə İnternet marketinqində yeni bir istiqamət - aparıcı nəsil haqqında danışacağam.

Hər bir sahibkar öz biznesinə mümkün qədər çox müştəri cəlb etmək istəyir. Məmnun müştərilər rifahın açarıdır. Və onlar üçün 100% verməyə hazırsınız. Bəs bu insanları haradan tapmaq, necə cəlb etmək olar?

Bu barədə düşünün - rəqibləriniz bahalı televiziya və radio reklamlarına büdcə xərcləyərkən, siz onları ötüb qura bilərsiniz. uğurlu biznes. Və bütün bunlar potensial müştəriləri cəlb etmək üçün səlahiyyətli bir sistemin köməyi ilə.

1. Qurğuşun nəsil nədir - konsepsiyanın tam təsviri

Qurğuşun nəsli anlayışı (ingilis dilindən. Nəsillərə rəhbərlik edir) bizə Qərb marketoloqlarından potensial müştərilərin axınını idarə etmək üçün bir vasitə kimi gəldi.

Qeyd edək ki, aparıcı hələ müştəri deyil, ancaq onu cəlb edə bilsəniz, müştəri ola bilər.

Adi bir insan aparıcıya çevriləcək, əgər:

  • sizin və xidmətləriniz haqqında məlumatı onlayn və ya oflayn olaraq görəcək;
  • bu xidmətlərə ehtiyac duyacaq, yəni. hədəf auditoriyanıza çatacaq;
  • sayta daxil olun və ya zəng edin;
  • Əlaqə üçün sorğu və ya əlaqə buraxın, e-poçt bülleteninə abunə olun.

Təbii suallar: mümkün qədər çox müraciəti cəlb etmək üçün nə etmək lazımdır? Onları harada axtarmaq lazımdır? Milyonlarla istifadəçini liderinizə necə çevirmək olar? Onların diqqətini çəkmək üçün özünüzü necə tanıtmaq olar? Bu problemlər aparıcı generasiya ilə həll olunur - potensial potensialın cəlb edilməsi və ya yaradılması prosesi.

Bu yeni iş prosesi haqqında danışmazdan əvvəl bir vacib qeyd etmək istərdim:

Aparıcı nəsil öz-özünə işləməyəcək - bunun üçün uyğun "mühit" lazımdır: saytda yüksək keyfiyyətli məzmun, virus göndərişləri, maraqlı təkliflər, korporativ şəxsiyyət və digər köməkçi marketinq alətləri.

2. Müştərilərin (aparıcıların) cəlb edilməsinin növləri və üsulları

Qurğuşun generasiyasının yalnız böyük şirkətlər, holdinq şirkətləri və digər nəhənglər üçün uyğun olduğunu düşünürsünüzsə, yanılırsınız. Küncdəki bir qəhvə mağazası, şəxsi stomatologiya, eko-məhsullar mağazası və ya təmizlik agentliyi qurğuşun istehsalından eyni dərəcədə faydalanacaq.

Bəs biz aparıcılarımızı haradan cəlb edəcəyik? Ən tez-tez - İnternetdən, çünki bu, axını və dönüşümü (potensial müştərilərin real olanlara nisbəti) idarə etməyə imkan verən üsuldur. Bu, hər bir müştərinin cəlb edilməsinin dəyəri deməkdir.

Ən populyar trafik mənbələri (İnternetdən müştəriləri cəlb etmək üçün kanallar):

  1. Kontekstli reklam. İstifadəçi İnternetdə mal və xidmətləri axtarır. Əgər onun ehtiyacları sizin təklifinizlə üst-üstə düşürsə (o, uşaq ortopedik çəkmələri axtarır və siz məhz belə ayaqqabıları satırsınız), axtarış sistemi tam olaraq bu reklamı sizə kömək edəcək. Onun üzərinə klik edib-etməməsi təklifinizin cəlbediciliyindən asılıdır. Tipik olaraq, reklam təəssüratları pulsuzdur və ödəniş yalnız reklama faktiki klik üçün edilir. Kontekstli reklamın ən məşhur mənbələri: Yandex.Direct, GoogleAdwords. Bunun necə işlədiyi haqqında daha ətraflı yazdıq.
  2. Məqsədli reklam. Auditoriyanız Samarada yaşayan və Samara Dövlət Universitetində təhsil alan 25-35 yaşlı qadınlardır? Məqsədli (hədəf - məqsəd sözündən) reklam sayəsində reklamınız başqa heç kimə deyil, yalnız onlara göstəriləcək. Siz birbaşa hədəf auditoriyanıza çatırsınız. Məqsədli reklam sosial şəbəkələrdə mövcuddur, burada istifadəçilər öz məlumatlarını açıqlayır: yaş, cins, sosial status: VKontakte, Facebook, Odnoklassniki.
  3. Bloqlar və Digər İnternet Marketinq Alətləri. Hörmətli bloggerdən yaxşı məqalə, maraqlı e-poçt xəbər bülleteni, icma lentində cəlbedici təklif.
  4. Aqreqator platformaları: Yandex.Market, Ozone, Carprice, Avito, Mednow, reklam və təkliflər toplayan digər ixtisaslaşmış və ya ümumi saytlar.
  5. Qurğuşun mübadiləsi. Əlaqələrin satıldığı və alındığı yer (bəli, bu qədər sadədir). Aparıcı satıcılar məşhur bloggerlərdir böyük rəqəm ziyarətçilər, insanların əlaqələrinin böyük verilənlər bazası olan aqreqatorlar. Əsas tələb odur ki, bütün bu kontaktlar məhsul və ya xidmətlə maraqlanmalıdırlar. Əgər edirsənsə hüquqi təcrübə, o zaman aparıcılarınız haradasa sorğu vermiş olmalıdır hüquqi xidmətlər və məlumatlarınızı tərk edin (sorğuda və ya tanıtımda iştirak edin, bülletenə abunə olun). Belə məlumatlar qurğuşun birjalarında alqı-satqı obyektləridir.

Bu mənbələrin hamısı düzgün istifadə olunarsa, potensial müştəriləri onlara aparacaq əvvəlcədən hazırlanmış “şəbəkələr”.

Bunlara daxildir:

  • Açılış səhifələri və ya başqa sözlə desək, insanların reklamınıza kliklədiyi bir səhifəlik təqdimat saytları. Eynək satırsınızsa və yayda "günəş eynəkləri hədiyyə olaraq" kampaniyasına başlasanız, əsas saytdan əlavə, günəş eynəyinin növləri, növləri, rənglərinin təsvir olunacağı ayrıca bir səhifəlik səhifə yarada bilərsiniz. təfərrüat və tanıtımınız təqdim olunacaq. Belə bir səhifənin məqsədi ziyarətçini sorğunu və ya ən azı onun təfərrüatlarını - telefon nömrəsini tərk etməyə təşviq etməkdir. e-poçt, sosial şəbəkələrdə profiliniz vasitəsilə daxil olun. Əvvəllər naməlum şəxs beləcə aparıcı olur. Reklam kampaniyasının dəyərini hesablamaq üçün açılış səhifəsi də lazımdır.
  • Əsas sayt parametrləri. Onlayn məsləhətçi ilə açılan pəncərə, rəy sifariş etmək üçün pop-up təklifi, sosial şəbəkə vasitəsilə avtorizasiya sorğusu - bütün bunlar potensial müştərilərin kontaktlarını toplamaq üçün aparıcı “hiylələr”dir.

Təsvir edilən üsullar İnternetdə potensial müştəriləri tapmaq və cəlb etmək üçün uyğundur. Oflayn üsullar var: televiziya və radio reklamı, bannerlər, kağız məktublar və digər ənənəvi reklam növləri. Onların əsas çatışmazlığı bir müştərinin cəlb edilməsinin dəyərini hesablaya bilməməkdir, çünki ənənəvi reklam ən çox qeyri-məhdud insanlar dairəsinə ünvanlanır və bizi hər kəslə şəxsən əlaqə saxlamaq imkanından məhrum edir.

3. Qurğuşun generasiyasının praktiki nümunələri

Qurğuşun nəslinin fəaliyyətdə necə işlədiyini sizə göstərmək üçün bir neçə praktik nümunəyə baxaq.

Nümunə 1. “Kütlələrə günəş eynəyi!” reklam kampaniyası.

“Eynəklər hər kəs üçün” şirkəti uğurla inkişaf edir. Onun 5 satış nöqtəsi var ticarət mərkəzləri Moskva, onlayn mağaza. Yay mövsümü üçün satışları artırmaq, brend şüurunu artırmaq və yeni müştəriləri digər məhsullara cəlb etmək məqsədilə “Kütlələrə günəş eynəyi!” kampaniyasının keçirilməsi qərara alınıb.

Bir şirkət marketoloqunun başladığı ilk şey siyahı hazırlamaqdır açar sözlər. "Günəş eynəkləri" sorğusu üçün "wordstat.yandex" açar sözünün təəssürat statistikası xidməti aşağıdakı birləşmələri yaradır:

  • günəş eynəyi– 60 min sorğu;
  • günəş eynəkləri – 17 min sorğu;
  • günəş eynəyi almaq - 2 min sorğu;
  • kişi günəş eynəyi – 1 min sifariş;
  • qadın eynəkləri – 1 min sorğu.

Onlayn mağaza malları ölkə daxilində çatdırdığı üçün ayrı-ayrı bölgələri seçmək lazım deyil. İndi bu ifadələri Yandex-ə daxil edən istifadəçilərə əvvəlcədən təsdiqlənmiş reklam göstəriləcək: “ 1 iyul 2016-cı il tarixinədək günəş eynəklərini 50% endirimlə alın».

İlk ayda bu reklam 400 dəfə göstərilib. Sayta 100 dəfə (hər dördüncü istifadəçi) gətirib çıxardı. Qiymət, çatdırılma şərtləri, vebsayt dizaynı və s. bəyənmələri şərti ilə bu 100 nəfər tezliklə bizim liderimiz ola bilər.

100 nəfərdən 3-ü alış-veriş etdi, 1-i ofisə zəng etdi, 2-si rəy formasında elektron poçtunu buraxdı, 3-ü onlayn məsləhətçi ilə əlaqə saxladı. Ümumilikdə 9 potensial müştəri əldə etdik (onlardan 3-ü artıq müştəridir).

Nümunə 2. “Lens” reklam kampaniyası

Eyni eynək şirkəti satışları artırmaq qərarına gəldi.

Şirkət rəhbərliyi nəticəni qeyri-kafi hesab edib. Və ya bəlkə aparıcı nəslin şüarını bilir: “Heç vaxt çox müştəri yoxdur”? Digər trafik kanallarını sınamaq qərara alındı. Bu məqsədlə Vkontakte sosial şəbəkəsində həyata keçiriləcək “Lens” reklam kampaniyası seçilib.

Burada bir elan yaradıldı: "Ad günündə hər ikinci lens hədiyyədir." Hədəf auditoriyası seçilib: 18 yaşdan yuxarı, Rusiyada yaşayan, doğum günü gələn həftə olan qadınlar. Reklama kliklərə görə ödəniş müəyyən edilib.

Yerləşdirmə həftəsi ərzində 300 nəfər elana klik edib, 6 nəfər aksiyadan linza alıb, 5 nəfər sorğuda iştirak edib, 5 nəfər ofise zəng edib. 16 nəfərin hamısı aparıcıdır, onlardan 6-sı daimi müştərilərdir.

Nümunə 3. “Brilyantlı eynək” reklam kampaniyası

Rəhbərlik potensial müştəriləri cəlb etməyin yeni üsullarını bəyəndi və başqa variantı sınamaq istədi. Bu dəfə risk etmək və birjada potensial alıcılar almaq qərara alındı. Bu məqsədlər üçün “Brilyantlı Eynəklər” üçüncü reklam kampaniyası yaradıldı.

Birjalardan birində qeydiyyatdan keçərək marketoloq aşağıdakı parametrləri göstərən alış sorğusu təqdim etdi:

  • cins: hər hansı;
  • yaş - 30 yaşdan;
  • yaşayış bölgəsi: Moskva və Sankt-Peterburq;
  • tələb olunan əlaqələr: telefon və e-poçt;
  • işin olması (arzuolunandır);
  • ailə vəziyyəti: tərəfdaşın olması;
  • yüksək keyfiyyətli və gözəl eynək almaqda maraqlıdır.

Birja 600 rubl qiymət təyin etdi. 50 əlaqə təmin edildi. Marketoloq onlara brilyantlarla bəzədilmiş məbədləri olan eynək almaq təklifləri göndərərək, onları digərləri və ya özləri üçün mümkün ad günü hədiyyəsi kimi reklam edirdi. Daha sonra potensial müştərilər çağırıldı. Nəticədə 11 nəfər sifariş verib.

Aşağıda praktiki nümunələrdə 3-ün hər birinin nəticələrini əks etdirən hesablamalar verəcəyəm reklam kampaniyaları.

4. Qurğuşun generasiyasının üstünlükləri və mənfi cəhətləri

Hər hansı bir insan yaradılışı kimi, qurğuşun nəsli qeyri-kamildir. Müştəriləri biznesinizə cəlb etməyin yollarından biri hesab edilməlidir. Yollardan biri - və yeganə deyil.

Cədvəl şəklində qurğuşun nəslinin üstünlükləri və mənfi cəhətlərinə baxaq.

Əgər siz internet marketinq sahəsində peşəkarsınızsa, nömrələrlə işləməyi və müştəriləri cəlb etmək üçün uyğun kanalları necə tapmağı bilirsinizsə, onda bu alət marketoloq və ya biznes sahibi kimi sizə mənfəəti artırmağa və reklam xərclərini ödəməyə kömək edəcək.

5. Xüsusi misallardan istifadə etməklə potensial müştərilərin dəyərinin hesablanması (CPL modeli)

Onlayn aparıcı generasiyanın əsas üstünlüyü hər bir potensial müştərinin qiymətini hesablamaq imkanıdır. Bunu necə etmək olar?

Onlayn marketinqdə ödənişləri hesablamağın bir neçə yolu var:

  1. CPA modeli (Alma başına xərc). Satınalma üçün ödəniş. Rəhbər bir alış etməli və ya veb saytınızda bir ərizə qoymalıdır. Bəzi hallarda - səsvermədə iştirak edin, bülletenə abunə olun və ya başqa şəkildə əlaqənizi tərk edin.
  2. CPC modeli (klik başına xərc). Klik başına ödəniş. Burada hər şey daha sadədir - istifadəçi reklamınıza klik edir və məbləğ hesabdan silinir. Bu istifadəçi bundan sonra nə edəcək - sorğu buraxın və ya dərhal səhifəni bağlayın - satıcının vecinə deyil.
  3. CPL modeli (Cost per Lead). Müştərinin əlaqəsi, daha dəqiq desək, gələcək müştərinin əlaqə məlumatı və sosial portreti üçün ödəniş. CPL, bazar tələblərinə cavab verən qurğuşun istehsal keyfiyyətinin əsas göstəricisidir. Əlaqə var - ödəniş var. Aparıcı özü haqqında heç bir məlumat qoymadan "itirdi" - pul sizinlə qalır.

Müştəriləri biznesinizə aparıcı nəsildən istifadə edərək cəlb etsəniz, CPL modelindən istifadə edərək bir potensialın dəyərini necə hesablamağı öyrənmək sizin üçün faydalı olacaq.

Bu marketinq vasitəsi ilə cəlb edilən müştərilərlə bağlanmış əməliyyatların sayını izləmək üçün açılış səhifəsinə (bir səhifəlik vebsayt) əlavə olaraq tövsiyə olunur. yalnız müəyyən bir reklam kampaniyası çərçivəsində göstəriləcək ayrıca telefon nömrəsi ayırın. Sonra açılış səhifəsindən müraciətlərin sayını və potensial müştərilər tərəfindən edilən zənglərin sayını dəqiq hesablaya bilərsiniz.

Nəzərinizə çatdırım ki, bütün proqramlar müştəriyə çevrilmir. CPL modeli potensial müştərilərin dəyərini hesablayır. Müştərinin müştəriyə çevrilməsinin dəyəri ayrı bir xərc maddəsi və fərqli bir mövzudur.

Beləliklə, nümunə olaraq "Günəş eynəkləri" reklam kampaniyasından istifadə edərək bir aparıcının qiymətini hesablayaq.

Məlum məlumatlar:

  • reklamdakı kliklərin sayı (metrikada əks olunur) – 100 klik;
  • klik başına xərc (CPC, reklam kampaniyası parametrlərində müəyyən edilmiş) – 150 rubl;
  • potensial müştərilərin sayı (saytdakı müraciətlərin sayı üstəgəl zənglərin sayı nəzərə alınır. Bunun üçün ayrıca açılış səhifəsi və ayrıca telefon nömrəsi tələb olunur) – 9 aparıcı.

Fəaliyyət 1. Gəlin “Günəş eynəkləri” kampaniyası üçün büdcəni hesablayaq: kliklərin sayını bir klikin dəyərinə vurmaq kifayətdir. Alırıq: Büdcə=100*150=15000 (rubl).

Fəaliyyət 2. Biz hər potensiala düşən xərcləri (CPL) hesablayırıq. Burada hər şey sadədir - büdcə aparıcıların sayına bölünməlidir: 15000/9=1666 (tətbiq üçün rubl). Beləliklə, bir qurğuşun dəyəri 1666 rubl təşkil edir.

Bu çoxdu, yoxsa az? Təbii sual. Orta çek üzrə işarələmədən asılıdır. Əgər o, potensial müştərinin (hətta müştərinin yox, sadəcə aparıcının) dəyərini aşmırsa, təcili olaraq ya trafik mənbəyini, ya da reklam mətnini və ya keçid dəyərini dəyişdirin.

Bu, reklam kampaniyasının effektivliyini idarə etməyə kömək edir. kimi bir göstərici dönüşüm dərəcəsi (CTR)– saytın (səhifənin) ziyarətçilərinin sayının əlaqə sayına nisbəti – sorğu buraxan insanlar. “Günəş eynəkləri” kampaniyası üçün hesablayaq:

Fəaliyyət 3. Keçidlər – 100, potensial müştərilər – 9. Dönüşüm dərəcəsi (CR) = potensial müştərilərin sayı / ziyarətçilərin sayı = 9/100 = 9 (%). Beləliklə, dönüşüm 9% təşkil edir.

Hər şey müqayisə yolu ilə bilinir, mənbənin effektivliyi də belədir.

Bütün müştəri əldə etmə kanallarının müqayisə cədvəlini hazırlayın.

Məsələn, kontekstdən istifadə etməklə təbliğ edilən “Günəş eynəklərimizi” götürək, həmçinin “Obyektiv” və “Brilyantlı Eynək” kampaniyalarını əlavə edək.

Göstəricilər Günəş eynəyi Linzalar Brilyantlı eynəklər
1 CPL (klik başına xərc)150 rub.45 rub.600 rub.
2 Keçidlərin sayı100 300 50
3 Büdcə15.000 rub.13.500 rub.30.000 rub.
4 Aparıcıların sayı9 16 11
5 CPL (bir aparıcı üçün xərc)1666 rubl844 rub.2727 RUB
6 CR (çevirmə)9 % 5,3 % 22 %

Biz nə görürük? "Brilyantlı eynəklər", bir klikləməyin yüksək qiymətinə (600 rubla qədər) və bir qurğuşun yüksək qiymətinə (2727 rubl) baxmayaraq, çox, çox yaxşı çevrilmə göstərdi.

Linzalar çevrilmə baxımından "itirirlər", lakin bir tətbiqin cəlb edilməsinin dəyəri aşağıdır. "Günəş eynəklərimiz" ən təsirsiz reklam kampaniyası oldu - bir qurğunun qiyməti kimi büdcə daha yüksəkdir.

Tam məlumat əldə etmək üçün vəziyyəti dinamikada müşahidə etmək daha yaxşıdır. Tərəqqini görmək üçün bir neçə ay əvvəl reklam kampaniyaları üçün oxşar cədvəl yaradın. Effektiv olmayan qərarları dərhal ləğv edin və ya mövsümdən, rəqiblərin hərəkətlərindən və s. asılı olaraq tənzimləyin...

6. Potensialları haradan almaq olar - aparıcı generasiya agentlikləri

aldın ümumi fikir aparıcı nəsil haqqında və məqaləni oxuyaraq, çox güman ki, bu aləti öz biznesləri üçün sınadılar.

  • Kontekstli və ya hədəflənmiş reklam sizin üçün uyğundur?
  • Aparıcı nəsil özünüz etmək istəyirsiniz?
  • Yeni ərazini kəşf etməyə hazırsınız?

Əgər belədirsə, bu bölməni keçə bilərsiniz. Gələcək planlarınız əsasları öyrənməkdir SMMSEO.

Ancaq məşğul iş qrafikiniz bu maraqlı prosesə başınızı qatmağa imkan vermirsə, inteqrasiya olunmuş bir yanaşma təmin edəcək bir şirkəti işə götürmək daha yaxşıdır - açılış səhifəsi və məzmun yaratmaqdan Yandex.Direct-ə qədər bütün trafik mənbələrindən potensial alıcılar və sosial şəbəkələr.

Belə şirkətlər adlanır aparıcı nəsil agentlikləri . Onlar mübadilələrdən nə ilə fərqlənir? Birjanın əsas vəzifəsi ərizələrin alıcı və satıcısını bir yerdə bir araya gətirmək, onlara bir-birini tapmağa kömək etmək və bunun üçün komissiyalarını almaqdır. Birjada siz sadəcə olaraq aparıcılar alırsınız. Agentlik eyni birjalar da daxil olmaqla bütün mənbələrdən qurğuşun istehsalı xidmətləri təklif edir.

Açar təslim proqramları satın almağı düşünürsünüzsə, bu cür agentliklər sizin üçün "qrunt" işi görməyə uyğundur: açar sözlər seçin, reklamlar tərtib edin və yerləşdirin, açılış səhifəsi yaradın, performansı izləyin. Ancaq xərclərin ödənilməsini istəyirsinizsə, hələ də özünüz etməli olduğunuz şeylər var:

  1. Açar söz siyahınızı diqqətlə yoxlayın. Sorğuların sayını müqayisə etmək üçün təklif olunan hər bir açar sözü Wordstat-a daxil etmək üçün vaxt ayırın.
  2. Hədəf müştərinin portretini yaradın, bu və ya digər reklam kampaniyasının kimə yönəldiyi.
  3. Başlamazdan əvvəl reklamların düzgünlüyünü yoxlayın. Əgər üçüncü tərəf meneceri qüsur və ya məlumatsızlıq ucbatından yalan məlumat verərsə, siz müştərilər və reputasiya qazanmaq deyil, itirmək riski daşıyırsınız;
  4. Bir aparıcının dəyərinə və xərclənən vəsaitin səmərəliliyinə nəzarət edin. Soruşmaqdan çekinmeyin, yenidən soruşun, yenidən soruşun. Pulunuz sizin qaydalarınızdır.

Ən əsası isə təsirsiz reklam kampaniyaları, menecerlər və agentliklərlə amansızcasına iştirak edin! Unutmayın: bütün proqram yaratma xidmətləri mənfəətə yönəldilməlidir. Yalnız şou üçün və "bütün ciddi şirkətlər kimi olmaq" üçün hədəflənmiş proqramları qəbul etmək lazım deyil.

7. Qurğuşun istehsalı xidmətləri göstərən biznesə necə başlamaq olar

Müştəriləri biznesinizə cəlb etməyə çalışmısınız və bunu bəyəndinizmi? Üstəlik, siz bu işdə çox bacarıqlısınız, səndən uzaqlaşdın və yeni bir istiqamət hazırlamaq qərarına gəldin? Hardan başlayacağınızı düşünürsünüz? Bir neçə seçiminiz var:

  • Satış potensialı: yüksək keyfiyyətli məzmunlu vebsayt yaratmaq, onu axtarışda təbliğ etmək, ziyarətçi və oxucu axını yaratmaq. Bu əlaqələri birja, agentliklər, frilanserlər vasitəsilə maraqlanan alıcılara satın. Əsas problem: Yüksək keyfiyyətli mətnlər vaxt, peşəkarlıq və səbir tələb edir. Uzun müddət işləməli olacaqsınız, lakin ərizə axını yüksək keyfiyyətli olacaq.
  • Aparıcı nəsil agentliyi açın, açar təslim qurğuşun yaratma xidmətlərinin göstərilməsi. Bütün trafik mənbələrini mənimsəməli və onlarla işləməyi öyrənməli olacaqsınız. Amma əsas vəzifə- müştərilər tapmaq. Bunu, artıq başa düşdüyünüz kimi, sevimli proqram nəsilinizdən istifadə edərək edə bilərsiniz. Əsas problem: ödəyə biləcək qədər zəngin müştərilər tapın inteqrasiya olunmuş marketinq, lakin o qədər də kasıb deyil ki, heç olmasa qurğuşun istehsalını ödəyə bilməyəcəklər.
  • Hər kəsə bu sənəti öyrədin. ilə bir neçə video yaza bilərsiniz pulsuz dərslər onları Youtube-da yerləşdirməklə. Əlbəttə ki, açılış səhifəsi hazırlayın və ona tətbiqləri cəlb edin. Əsas problem: insanları pul qazana biləcəklərinə inandırın yeni peşə və "fırıldaqçı" kimi tanınmır. Təlimə sərmayə qoymaqla insanlar hazır həll istəyirlər və siz onlara bu həlli tapmaq üçün “sadəcə” alətlər verəcəksiniz.
  • Potensial müştərilərin kontaktlarını satmaq üçün birja yaradın. Əvvəlcə məlumatları satın almalı, orijinallığını seçməli şəkildə yoxlamalı və sonra satışa çıxarmalı olacaqsınız. Sxem eynidir: vebsayt (açılış səhifəsi), potensial müştəriləri cəlb etmək, alqı-satqı. Əsas problem: liderlərinin mükəmməl olduğunu düşünən satıcılarla əks fikirdə olan alıcılar arasında parçalanmışdır.

Biznes gəlirli olmalıdır. Buna görə də, hər kəsə vaxt ayırın uğurlu layihə hazırlıq tələb edir:

  1. Biznes planının tərtib edilməsi. Xidmətlərinizi kimə satmağı planlaşdırırsınız? Nə qiymətə? Müştəriləriniz kimlərdir? Onları necə cəlb edəcəksiniz? Nə qədər sərmayə qoymalısınız və nə qədər tez ödəyəcək? Kadrların kəmiyyəti, keyfiyyəti. Optimist və pessimist proqnozlar. haqqında əvvəllər yazmışdım.
  2. Müəssisə qeydiyyatı. Fərdi sahibkar yoxsa MMC? Vergi sistemi. Qaimə məsrəfləri, qeyri-əməliyyat və satış xərcləri, xidmətlərin strukturu. ya da əvvəlki məqalələrdə yazmışdıq.
  3. Marketinq bazarı araşdırması. Rəqibləriniz kimlərdir? Güclü tərəflər hansılardır və zəifliklər? Bazar tutumu, seqmentləşdirmə, tutmağı planlaşdırdığınız yer.

Hazırlığın vacib hissəsi təlimdir. Bilik boşluqlarını müəyyənləşdirin və onları aradan qaldırın. Mühasibat uçotu köçürülə bilərsə, ilk növbədə əsas fəaliyyət sizin məsuliyyətinizdir. Müştəri yaratmağı haradan öyrənə bilərsiniz? Bu daha sonra müzakirə olunacaq.

8. Aparıcı nəsil akademiyası və digər mövcud təlim metodları

Qurğuşun nəslinin bütün nüansları haqqında hərtərəfli, tam bilikləri necə əldə edə bilərsiniz? – İzah edəcək, çeynəyəcək, göstərəcək və izah edəcək sübut edilmiş ustalardan öyrənin. Çox vaxt öyrənmə onlayn baş verir və dərslərdən və ev tapşırıqlarından ibarətdir.

Əsas təhsil layihələri arasında Aparıcı Nəsil Akademiyası fərqlənir. "Dadlı" təkliflər, milyonlarla vədlər, iştirakçılardan əla rəylər - Mən indi təhsil almaq istəyirəm.

Ancaq sehr yoxdur. Akademiyada təhsil alacaqsınız, yoxsa başqa təhsil müəssisəsi, unutmayın: boğulan insanları xilas etmək boğulanların öz işidir. Təliminizin nəticə verməsini və məyusluq yaratmamasını təmin etmək üçün bu sadə tövsiyələrə əməl edin:

  • müəllimlərdən hazır reseptlər gözləməyin bu, sizin tərəfinizdən sərmayə qoymadan sizi parlaq gələcəyə aparacaq. Öz üzərində çox işləməli, təcrübə etməli, səhvlər etməli və öz metodlarınızı inkişaf etdirməli olacaqsınız. Öz işinizi qurmaq qərarına gəlsəniz, maddi sərmayələrə də ehtiyacınız olacaq.
  • nə etmək istədiyinizə qərar verin, işinizi, ideyanızı tapın. Bunlar aparıcı nəsil xidmətləri olacaq, yoxsa mövcud biznesinizə müştəriləri cəlb etmək və ya yenisini açmaq niyyətindəsiniz? Fikir olmadan dərslər yalnız yarı faydalı olacaq.

Öyrənməyin digər effektiv (və pulsuz) yolu öz-özünə təhsildir. İnternet məqalələr, bloqlar və video dərsliklərlə doludur ki, onlar sizə bu İnternet marketinq texnikası haqqında tam anlayış verəcək və sizin əzmkarlığınız, səbriniz və təcrübəniz (daha çox təcrübəniz!) tədricən sizi peşəkar aparıcı menecer edəcək.

Sonra kimin kim olduğunu başa düşməyə başlayacaqsınız, məsləhət üçün hara müraciət edə və təcrübə üçün pul verə bilərsiniz.

9. Nəticə

Aparıcı nəsil vəzifəsi olan marketinqdə inkişaf edən istiqamətdir müştəriləri biznesə cəlb etmək . Bu həm şirkətin marketoloqları, həm də onun birbaşa sahibləri (menecerləri) üçün aktualdır.

Aparır– bunlar xidmətlə maraqlanan və rəy bildirmək üçün əlaqə saxlamış potensial müştərilərdir.

Potensial alıcıların kontaktlarını əldə etməyin bu üsulu yalnız düzgün istifadə edildikdə faydalı olacaqdır. Alətləri diqqətlə öyrənməlisiniz, ən əsası isə pul baxımından effektivliyi hesablamalısınız.

Kütləvi qurğuşun generasiya mənbələri: sosial şəbəkələr, bloglar, aparıcı mübadiləsi, kontekstli reklam. Bu kanalların hamısı potensial müştəriləri ya əsas vebsaytınıza, ya da reklam kampaniyası üçün xüsusi olaraq yaradılmış açılış səhifəsinə aparmalıdır.

Bu İnternet marketinq alətinin incəliklərini mənimsəmiş düzgün yanaşma məqalədə yuxarıda sadalanan bir neçə növ biznes aça bilər.

Yeni ixtisasa yiyələnməyin əsas resepti: zəhmət, təcrübə və tətbiqlər yaratmaqla həyata keçirəcəyiniz ideya. Hazır reseptlər Heç bir təlim mərkəzi və hətta ən peşəkar aparıcı menecer sizə verməyəcək. Hər şey sizin əlinizdədir!

Bu məqaləni faydalı hesab etdinizsə, şərhlərdə rəy bildirin. Bu bizim üçün çox önəmlidir, əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Aparıcı nəsil: keyfiyyəti və satış dönüşümünü qiymətləndirin

Proses başladıqdan sonra, onlayn marketinq fəaliyyətlərindən aparıcı nəsil huni göstəricilərini izləmək lazımdır. Biz bütün mərhələlərdə göstəricilərə nəzarət edirik.

  • Reklam təəssüratlarının sayı (nə qədər adam gördü)
  • Reklam kliklərinin sayı
  • Tətbiqlərə çevrilmə
  • Müştərinin sonrakı seqmentləşdirmə üçün uyğunlaşdırılması
  • Satış

Aparıcı nəsil: Potensial alıcıların nə qədər isti olduğunu hiss edin

Marketoloqun təqdim etdiyi proses yüksək keyfiyyətli olmalıdır. Gələn axınərizələr yalnız hədəf auditoriyasının portretinə görə yox, həm də “istiləşmə” dərəcəsinə görə seqmentlərə bölünməlidir. Bu, hansı menecerin müəyyən bir liderliyi üzərinə götürəcəyini müəyyən edəcək.

Qurğuşun seqmentasiyası:

  • Soyuq - almaq niyyəti yoxdur, ehtiyac yoxdur,
  • İsti - ehtiyac var, hazırda almaq niyyəti yoxdur,
  • İsti – ehtiyac var, almaq niyyəti var.

Qurğuşun yaradılması: əlavə tələbat yaratmaq

Bir məhsula birbaşa tələb artan biznesin ehtiyaclarını ödəmirsə, əlavə bir məhsul yaratmağa başlayın. Bu məqsədlər üçün məzmun marketinq vasitələrindən istifadə edin, hədiyyələr verin, demo versiyalar yaradın.

1. Məzmun marketinq alətləri alıcı üçün əlavə dəyər yaratmağa kömək edəcək və tələbin artmasına səbəb olacaq. Bunlara daxildir:

  • blog məzmunu
  • xəbər bülleteni
  • hadisə
  • dərslər
  • kitablar
  • video məzmunu

Məsələn, siz kamin biznesində ola bilərsiniz və bu ekzotik məhsula birbaşa tələbat tez tükənəcək. Verəcəyiniz öz blogunuzu yaradın faydalı məsləhətlər evinizdə rahatlığı necə yaratmaq olar.

2. Tələbin genişlənməsinə məhsulu sınaqdan keçirənlərin paylanması müsbət təsir göstərir

  • Pulsuz diaqnostika və ya ölçmə
  • Məhsulun demo versiyası
  • Həllərə demo girişi

3. Müştərilərin nəyə görə indi satın almalı olduğu sualına aydın və birbaşa cavab verən qiymət və “pulsuz” marketinq oyunları da liderlərin yaradılmasını yaxşı stimullaşdırır. Belə tədbirlərə aşağıdakılar daxildir:

  • indiki
  • endirimlər
  • kuponlar

Aparıcı nəsil: keyfiyyətli trafik əldə etmək

Fitnes klubu üçün aparıcı nəsil nədir? Bu düzgün proqramlar sədaqət. Onlarda bir səhv olarsa, trafik arta bilər. Amma o, məsələn, keyfiyyətsiz olacaq. Bu, adıçəkilən şəbəkədə baş verib. Ziyarətçilərə müxtəlif qiymətlərlə iki növ kart satılıb: “idman + sauna kompleksi”, “saunasız idman kompleksi”. İlk abunənin qiyməti 2 dəfə baha idi.

Hesablama sadə idi: aşağı qiymətə əlavə trafik cəlb etmək. Sonradan, xarici cəlbediciliyinə görə hamam kompleksinin alıcılarının bu kateqoriyasını "passiv" şəkildə satmaq planlaşdırılırdı.

Bununla belə, ikinci abunə sahiblərinin kurort üçün əlavə pul xərcləmək istəməsi ilə bağlı fərziyyə təsdiqlənmədi. Onlar sadəcə olaraq daha “bahalı” müştərilərin yerini tutdular idman zalı və bir daha heç vaxt heç nə ödəmədi.

Bu vəziyyətdə Oy-li ekspertləri NPS reytinqini ölçməyi tövsiyə etdilər. Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, ucuz qiymətə gələnlər hamam kompleksindən istifadə edə bilmədiklərindən narazıdırlar. Və yüksək marja sahibləri bahalı kartlar haqsızlıqdan və sıxlıqdan şikayətləndi.

Nəticədə, NPS-nin ölçülməsi bizə aparıcı generasiya xətasını müəyyən etməyə imkan verdi. Marketinq səhv idi. Nəticədə klub sadəcə olaraq ucuz kartların satışını dayandırdı.

Bu, büdcə istehlakçılarının xaricə axınına səbəb oldu, lakin onlara premium seqment nişində qalmağa imkan verdi. Bunun sayəsində daha keyfiyyətli və həlledici trafik əldə edilmişdir.

Siz başa düşməlisiniz ki, sadəcə olaraq aparıcı generasiya prosesini qurmaq kifayət deyil. Əhəmiyyətli olan, biznesi keyfiyyətli potensial müştərilərlə təmin edəcək effektiv aparıcı istehsalıdır.

Oy-lidən başqa bir ipucu: sadiq auditoriyanızı – “promouterləri” “tapdığınız” kimi “yenilər” üçün çeki 10% artıra bilərsiniz. Təbii ki, bunu niyə etdiyinizin aydın səbəbini ortaya qoymaq daha yaxşı olardı. Amma çox güman ki, heç kim bu qiymət artımını hiss etməyəcək. Və belə bir addım gəlirə dramatik təsir göstərəcək.

Mükəmməl məzmuna diqqət yetirin, onu təbliğ etməyin yollarını tapmaq və trafiki “axmaqcasına artırmaq” əvəzinə. Bu, sadiq auditoriya əldə etməyin yeganə yoludur. Yadda saxlamaq lazımdır ki, biznesin şirkətə mənfəət gətirəcək ödəmə qabiliyyətinə malik və həqiqətən maraqlı insanlara ehtiyacı var. Gözəl nömrələrin dalınca getməyin: 500.000, 1.000.000 abunəçi. Bunun heç kimə faydası yoxdur.

Beləliklə, YouTube kanalını inkişaf etdirərkən əsas diqqət məzmuna və post-prodakaşa (redaktə keyfiyyətinə) verilməlidir. Ən "sadiq" aparıcı axınını yaradan bu 2 məqamdır.

Potensial müştərilər axını olmadan heç bir biznes yaşaya bilməz. Buna görə də hər bir marketoloq reklam kampaniyalarını inkişaf etdirmək və potensial müştəriləri cəlb etmək üçün yeni yollar yaratmaq üçün mübarizə aparır. Lakin məlumdur ki, insanların diqqətini cəlb etmək, onları alıcıya çevirmək o qədər də asan deyil. İnternet istifadəçiləri standart reklam mesajlarına qarşı “toxunulmazlıq” yaradıblar. Və onlayn psixologiyanın kiçik fəndləri işə düşür.

Bu yazıda 12 öyrənəcəksiniz effektiv texnikalar, bu potensialın yaradılmasını sadələşdirəcək və təklifinizlə həqiqətən maraqlanan müştərilərin sayını artıracaq.

Açılış Səhifələri

Deyəsən daxildən və xaricdən öyrənilib. Əslində, onları optimallaşdırmağın onlarla, hətta yüzlərlə yolu var. Çox güman ki, siz onların çoxu haqqında eşitmisiniz, lakin həyata keçirməyə cəsarət etməmisiniz. Görün nə nəticələr verirlər.

Məhsul haqqında video hazırlayın

Bəzi araşdırmalar deyir ki, insanların 65%-i vizual öyrənənlərdir. Açılış səhifənizdə məlumat təqdim etmək üçün bu üsuldan istifadə etməmək günah olardı. Yüksək keyfiyyətli video mükəmməl şəkildə diqqəti cəlb edir və ən əsası, dönüşümü 33-35% artırır.

Viral təsir haqqında unutmayın. İnsanlar dəyərli və maraqlı olanı həvəslə paylaşırlar. Nəticədə açılış səhifəsinə keçid tamamilə pulsuz olaraq yayıla bilər.

Gözəl bir videonun sərin bir studiyadan sifariş edilməli olduğunu düşünürsənsə, boşunadır. Siz onu iPhone-da götürə və ya onlayn xidmətlərdən (məsələn, Animoto və Powtoon) istifadə edə bilərsiniz. Bunun üçün minimum texniki bacarıq tələb olunur.

Satış videosu üçün meyarlar lakonik (2 dəqiqədən çox olmayan) və maraqlıdır (heç bir halda film çəkməməlisiniz " danışan baş"rəsmi hesabatla). Ən çox ən yaxşı variant- məhsul və ya xidməti hərəkətdə göstərmək.

Aparıcı formada spam qeyd etməkdən çəkinin

Danimarkalı marketoloq Mikael Ogard imzada “sizə heç vaxt spam göndərməyəcəyik” ifadəsi ilə bir neçə formanı sınaqdan keçirib. Nəticə çevrilmənin 18-21% azalmasıdır.

İstifadəçilərin narahatlığını azaltmaq istəyirsinizsə, daha neytral dildən istifadə etmək daha yaxşıdır. Məsələn, "100% məxfiliyə zəmanət verilir."

Seçim limiti təyin edin

Qurğuşun formasının yanında əlavə keçidlər nə qədər az olsa, dönüşüm bir o qədər yüksək olar. Açılış səhifəsi üçün hər hansı diqqəti yayındıran şeylər 1 nömrəli düşməndir. Məsələn, MySiteAuditor agentliyi yuxarı menyunu ləğv etməklə aparıcı formanın çevrilməsini 25% artırdı.

Necə oldu:

və necə oldu:

Məzmun marketinqi

Qurğuşun yaradılmasında ən təsirli yanaşmaya çevrilir. Əgər korporativ vebsaytınızın bloqu yoxdursa, deməli, birinə başlamaq vaxtıdır.

Müntəzəm olaraq yeni materiallar dərc edin

Ən başlanğıcda ən azı 3 ay ərzində ətraflı məzmun planı yaratmaq tövsiyə olunur. Nə və nə vaxt dərc edəcəksiniz. Hər bir nişdə materialların nəşrinin optimal tezliyi fərqlidir. Bəzi xidmətlər hər gün yeni bir şey buraxır və məzmun kampaniyasının başlanğıcında bu özünü doğruldur. Gündəlik nəşrlərdən sonra 5-6 ay ərzində üzvi trafikin ikiqat artması halları var.

Ən azı həftədə bir dəfə yazın. Və hər halda, hədəf auditoriyanın cavabına diqqət yetirin.

E-poçt bülleteni yaradın

Bloq oxucularının e-poçt vasitəsilə xəbərlər alması onların əlaqəsi üçün güclü bir gücləndiricidir. Materiallarınızı bəyənənlər mütləq bülleteninizə abunə olacaqlar. Abunə vidcetini yerləşdirmək üçün optimal yer sağ yan panel + məqalənin sonundakı zəngdir.

Uzunmüddətli məzmun göndərin

Şübhəsiz ki, bir çox bloqlarda 2-3 il bundan əvvəl yazılmış maraqlı və bu gün üçün aktual olan məqalələrlə rastlaşmısınız. Belə məzmun zaman keçdikcə izsiz yoxa çıxmır, yorulmadan trafik yaratmağa davam edir. Üstəlik, ötən illərin populyar materialları bir qədər yenilənə və yenidən dərc oluna bilər. Məsələn, sənayedəki son dəyişiklikləri nəzərə alaraq.

Haqqında səhifənizi optimallaşdırın

Tipik olaraq, bir şirkəti təsvir etmək sizi əsnəyəcək və ya ürək bulanmasına səbəb olacaq. Buna görə də uğurlu nümunələri modelləşdirin. Üstəlik, mütləq sizin nişinizdən deyil, çünki rəqiblər, bir qayda olaraq, eyni şeyə malikdirlər. Amerikanın LessFilms videostudiyasının nümunəsinə baxın:

Qeyri-adi şəkillər, hazırcavab mətnlər və yüngül yumor “Haqqında” səhifəsini nəinki yaddaqalan edir, həm də brendinizlə müsbət assosiasiyalar yaradır. Yenə də viral təsiri istisna etmək olmaz.

Açılan pəncərələr

Hər kəs pop-up pəncərələr haqqında mənfi nə deyirsə desin, onlar potensial müştəriləri effektiv şəkildə çevirir. Məsələn, onların sayəsində Aweber servis bloqu 7 ay ərzində abunəçilərinin sayını 13 dəfə artırıb. Qəbulun effektivliyinin əsas şərti diqqətdən kənarda qalmamaq və "bazar şüarları" olmadan məxfi bir müraciət tərzidir.

Bir sıra testlər göstərdi ki, pop-up pəncərəni göstərmək üçün optimal vaxt səhifəni açdıqdan sonra 2,5 dəqiqədir. Dərhal ziyarətçiyə hücum etməməlisiniz, onu oxumasına icazə verin. Yeri gəlmişkən, eyni tövsiyə onlayn məsləhətçilərə də aiddir.

Twitter Aparıcı Seqmentasiyası

Twitter hesabı intellektual nişlərdə (İT, internet marketinq, biznes konsaltinq və s.) potensial yaratmaqda əladır. Followerwonk platforması oxucuları məşğulluq dərəcəsinə və buna görə də ödənişli təklifin yaxınlığına görə süzgəcdən keçirməyə kömək edir.

LinkedIn

Bəlkə də bu, ən az öyrənilmiş şəbəkədir Rusiya bazarı. Və boş yerə, çünki LinkedIn B2B sahəsi üçün ən uyğundur. ABŞ-da marketoloqlar arasında aparılmış sorğunun nəticələrinə baxın, onların hansı şəbəkənin potensial müştərilər yaratmaq üçün uyğun olduğunu düşünürlər.

Oflayn üsullar

Potensial müştərilər hələ də təkcə onlayn yaşamırlar. Qəribədir, elə deyilmi? Ciddi olaraq, son 2 üsul müvəffəqiyyətlə cəlb edir və hər zaman aparıcıları cəlb edəcəkdir.

Canlı tədbirlərdə çıxışlar

Demək olar ki, hər bir sahədə peşəkar birliklər var. Sizin şəhərdə deyilsə, qonşuda. Və ən azı ildə bir neçə dəfə canlı konfranslar və seminarlar təşkil edirlər.

10-15 dəqiqəlik qısa nitq belə cəlb edə bilər... tam olaraq nə qədəri yalnız sizin təcrübənizdən asılıdır. Əsas odur ki, nitqin məzmunu hədəf auditoriya üçün həqiqətən faydalı olan məlumatlarla dolu olsun.

Strateji tərəfdaşlıq

Bir sıra müəssisələr yalnız tərəfdaşlıq yolu ilə inkişaf edir. Xüsusilə onlayn marketinq nişində siz bütöv bir aparıcı mübadilə sistemi yarada bilərsiniz. Təbii ki, rəqiblərlə deyil, əlaqəli bizneslərlə. Məsələn, veb studiyası və kontekstli reklam agentliyi.

Nəticə olaraq, bir daha sizi hər bir texnikanı sınaqdan keçirməyə çağırırıq və sizə xoşbəxt satışlar!